środa, 10 lutego 2016

Urodzinki !

2 lutego obchodziłam swoje urodziny :D Nie obyło się bez ciasta, przyjęcia i oczywiście prezentów ! W tym roku dostałam ich całkiem sporo, a zresztą sami zobaczcie:

  • Szkicownik w twardej okładce, format A5
  • Ołówki od B8 do H2 od Kohinoor
  • 4 czekolady - 2 milki, jedna od Lindt, ostatnia Studentska
  • Kubek 500ml, od dawna chciałam sobie kupić jakiś większy do parzenia ziółek
  • "Twój dziennik" Reginy Brett
  • Kartę upominkową do empika
  • Urocze skarpetki przed kostkę ze wzorkiem w małpki 
  • Bransoletki w pastelowych kolorach, które ukochuje
  • Śliczny "kalendarzy" DIY z 23 zdrapek, na każdej życzenie
  • 3 cudowne kartki urodzinowe
  • Rafaello
  • Portfel
  • 2 pary kolczyków-pająków
  • Szczotkę do włosów

Z okazji urodzin planuję urządzić niedługo mały konkurs, co wy na to ? :D

3 komentarze:

  1. uu pamiętam jak miałam całą kolekcję kolczyków pająków ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja urodziny miałam 5 lutego i sama sobie zrobiłam prezent, a mianowicie zakupy kosmetyczne :D
    Spóźnione 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń