sobota, 2 stycznia 2016

Włosowe wyzwanie 2016 - Zapuśćmy się w 2016 !


Wyzwanie to stworzyłam dla siebie sama, gdyż nie udało mi się znaleźć żadnej takiej akcji na rok 2016 (O.o). Polega ona na uzyskaniu jak największej liczby nowych centymetrów w naszej czuprynie. Moim osobistym celem jest osiągnąć włosy tak do połowy pośladków, co po zmierzeniu daje ok. 30 cm. Moje włosy mają aktualnie ok. 60 cm (mierzyłam je nieprofesjonalnie, na szybko, na potrzeby wyzwania, ale załóżmy, że tak jest :)). W tym roku zamierzam kontynuować stosowanie suplementów wspomagających rośnięcie włosów, oraz wzmacniających je. Chodzi mi oczywiście o tabletki. Aktualnie biorę Calcium Phantothenicum Jelfa, których działanie opisze wam pod koniec kuracji nimi. Jeszcze nie wiem co będę stosować później, jeśli stosowałyście/stosujecie jakieś suplementy napiszcie mi o nich :) Akcja zatem polega na zapuszczaniu włosów - długość, którą chcemy uzyskać należy dostosować do siebie. Możecie się dopisywać do akcji :)
  1. Organizatorką akcji jest J.M.K. z bloga Definitywnie nie tak, ja trzeba.
  2. Akcja trwa od 02.01.1016 do 31.12.2016
  3. Można dołączać w każdej chwili trwania akcji.
  4. W wyzwaniu chodzi o uzyskanie jak najdłuższych/najgęstszych/najzdrowszych włosów.
  5. Kryteria dostosowujemy do siebie indywidualnie (u mnie to np. łączna długość ponad 90cm).
  6. Obowiązkowe jest zamieszczenie banera na blogu, wraz z linkiem do wyzwania.
  7. Zgłaszać się można w komentarzu, poprzez podanie:
                                                                                    a) nicku/imienia/pseudonimu 
                                                                  b) aktualnej długości włosów (można załączyć zdjęcie)
                                                      c) linka do bloga, na którym zamieszczono baner(jeśli posiadacie bloga) 
                                                                                              d) swojego celu

8.        Akcja jest organizowana dla przyjemności i samozadowolenia, więc bawcie się dobrze ! :D

Uczestnicy wyzwania: 
J.M.K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz