niedziela, 3 stycznia 2016

7 Deadly Sins



Ciekawość - jaka jest najtańsza i najdroższa książka, jaką posiadasz ?
Najtańsza : "Trzy metry na niebem", kupiłam za 3,99zł :) Najdroższa kosztuje chyba 89,99zł i jest to książka o rysowaniu mang, taki poradnik(dostałam na urodziny).

Gniew - z jakim autorem masz relacje "love and hate" ?
Zdecydowanie z J.K. Rowling za serie o "Harrym Potterze".

Lenistwo - czytanie jakiej książki zaniedbałeś ?
Agnieszka Masłowiecka "Pyszne ciało", książka była zaczynana parę razy, ale jakąś nigdy jej nie przeczytałam w pełni.

Nieczystość - jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera ?
Hmmm... szczerze mówiąc nie wiem xD

Zazdrość - jakie książki najbardziej chciałaś dostać jako prezent ?
Ho ho ho dużo tego ! Od dobrych paru lat marzę o:
Wszystkich książkach autorstwa Agathy Christie;
Pełnym zbiorze twórczości Stephena Kinga;
Wszystkich tomach mang "Ścieżki młodości", "Jak zostałam bóstwem!?", "Nana";
Nie pogardziłabym "Czerwoną królową" czy "Rywalkami".

Obżarstwo - jaką książkę możesz pożerać ciągle, bez żadnego wstydu ?
No cóż jeszcze nie mam takiej książki :(

2 komentarze:

  1. Hmmm bardzo ciekawe. Mówiąc szczerze również chciałabym dostać wszystkie książki
    Stephena Kinga, ponieważ go uwielbiam np książka Joyland według mnie była bardzo ciekawa. Rozumiem Cię jeśli chodzi o Harry'ego Potter'a mam do niej te same
    odczucia (do autorki). U mnie nowy rozdział :) Zadasz parę pytań (np:5) w zakładce
    "Infinity Questions" ? Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joyland jeszcze nie czytałam, ale stoi u mnie na półce, wiec może kiedyś będzie mi to dane :')
      Chętnie to zrobię, ale przysiądę nad tym w środę :)

      Usuń