czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt !

Mamy Święta.

Tak, Święta. A ja, już któryś rok z rzędu nic nie czuje. Żadnej tej magii świąt, podniecenia, wspólnoty itp. Jedyne co tak naprawdę lubię w świętach to prezenty, a te i tak od 4 lat wybieram sama. W dodatku już z rana pokłóciłam się z ciocią, która mieszka z nami. Przeryczałam cały ranek. Nienawidzę jak skaczą mi hormony, zawsze potem beznadziejnie się czuję. 

A wy lubicie święta? W każdym razie : Wesołych Świąt dla wszystkich, którzy je obchodzą !

3 komentarze:

  1. Ja lubię święta, ale nie spędzam ich za wiele. W sensie siedzimy ze sobą godzinę
    i po świętach. Prezentów to czasami nawet nie było, ale nie narzekam. Obserwuję :)
    http://bad-lover-fanfiction.blogspot.com/ Może coś Ci się spodoba :) Obs za Obs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog ciekawy, jestem fanką 1D więc chętnie obserwuję :)

      Usuń
    2. Cieszę się :) I dziękuje za te słowa. Niedługo już rozdział, więc liczę, że
      się spodoba i skomentujesz.

      Usuń