wtorek, 29 grudnia 2015

Boże Narodzenie - prezenty

W tym roku moje prezenty przedstawiają się następująco :
  • Manga "Noragami" tom 1
  • Olejek do kąpieli "tutti frutti" wiśnia & porzeczka
  • Peeling do kąpieli "tutti frutti" wiśnia & porzeczka
  • Kalendarz
  • Mnóstwo słodyczy
  • Spodnie dresowe
  • 200 zł
  • Ręcznie dziergane serce
  • Tusz do rzęs "Wibo"
  • Manga "Jak zostałam bóstwem!?" tom 4

Prócz tego dostałam jeszcze parę upominków, ale zapisałam tutaj tylko takie najważniejsze dla mnie prezenty. Jak wiecie zbierałam na laptopa, więc to 200 zł to chyba najbardziej znaczący dla mnie prezent. Wczoraj pojechałam z ciocią do Makro i znalazłam świetny sprzęt od Lenovo - od wczorajszego popołudnia wywołuje u mnie euforie. Był na przecenie bo z aż 2249zł spadł na 1709zł. 

A wy ? Co dostaliście na święta ? <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz